CORETAN

ASSALAMUALAIKUM...........
Kak Ana ucapkan Selamat Hari Raya dan salam perkenalan kepada anda semua.
sempena labaran ini terlahirlah blog ini.
wah susah juga nak berblog eh?ingatkan senang berhari2 berpeluh2 nak siapkan nya.maklum lah tak mahir so pelan2 lah.kalau nak lawat2 banyak kan sabar ya?
Sebelum saya load resepi2 kat sini terlebeh dahulu saya mohon izin dari tuan2 yang punya resepi, sebab kebanyakkan nya saya cuba2 dari resepi2 mereka ALHAMDULILLAH menjadi.resepi2 yang telah saya cuba seperti dari blog masam manis,dapur tanpa semapdan,my resepi,citarasawan dan banyak lagi.saya harap tuan2 yang punya resepi tu dapat memaafkan saya dan halalkan ya?
Bagi blog yang kak ana sebutkan tu ,mereka sangat popular dan creative,malahan setiap hari kak ana melawat nya kadang kala sampai terbayang bayang foto2 yang tesiar dalam blog mereka, terutama sekali blog masam manis tengok je dah teruja dibuatnya saolah olah dah terhidang didepan mata dan terasa keenakkan nya.
Satu lagi kak ana kadang kadang tak sabar menantikan episod episod tayangan masam manis untok kesokan harinya aduyaiiiiiii
Di sini juga kak ana berkenalan dengan masam manis ayu dan berbudi bahasa orang nya.Harap harap ramai lah lagi teman teman blog yang dapat kak ana kenal.
Semoga kemeseraan yang terjalin akan menjadi satu family dalam dunia blogger.
Blog ini juga khas untok anak2 saudara dan juga adik2 Kak Ana yang ingin mencuba resepi2 yang mak cik dia dah cuba,sebab mereka nak rasa dulu baru mereka buat macam tu lah gelagat anak2 sekarang.
Salam pekenalan sekali lagi dari kak ana dan ucapan terima kaseh buat semua.
Kelahiran blog ini ada lah inspirasi dari kawan2 blog yg telah saya lawati seperti tipin biru,masam manis,dapur CT dan banyak lagi .Ilham mereka sunggoh cangih dan creative , terpersona saya di buat nya, tu yg mendesak sangat nak berblog konon nya nak share lah resepi2 yg telah di cuba nanti .
Saya harap dapat lah kekawan kasi komen ya? maklumlah orang baru .blog ni pun dibuat atas pertolongan anak saudara , dia lah yg buka kan .terima kaseh banyaklah anak saudara ku yg tersayang.SARIMAH.
Nama sebenar ku DUMINAH bapak dan semua keluarga memanggil ku dgn nama Munah .Kawan2 sekolah pulak memanggil ku DU je,Wah banyak nya nama....... tapi aku lebeh suka dgn panggilan Kak Ana bagi ku... itu lebeh mesra.
Aku ketogeri angkatan lima puluhan org lama........tapi belum antik atau COE lagi tau!!
Yang kelakar nya baru nak celik IT wahkakaka...........
Tak sangka IT berpengaruh hebat dlm dunia ini sampaikan ada yg terasuk dan terbawak2 dlm hidup mereka.Seram sey!!!
Walau apa pun IT juga lah yg bawak aku berblog terima kaseh lah IT.Aku ucapkan salam pesahabatan buat semua yg sudi menerima,dan bantulah apa yg kurang ya?


No comments:

Post a Comment